Audyt Sprzedażowy
Data | 16 czerwca 2025 |
---|---|
Lokalizacja | W Twojej restauracji (cena obejmuje dojazd do 400km od Sopotu) |
Liczba godzin | 8h |
Audyt wykona | Jakub Walentowski |
Audyt Sprzedażowy
Data | 16 czerwca 2025 |
---|---|
Lokalizacja | W Twojej restauracji (cena obejmuje dojazd do 400km od Sopotu) |
Liczba godzin | 8h |
Audyt wykona | Jakub Walentowski |
7300 zł
INFORMACJE I PLAN AUDYTU
Dla kogo?
Audyt sprzedażowy to narzędzie niezbędne dla restauracji, hoteli i punktów gastronomicznych, które chcą wyciągnąć maksimum sprzedażowe z najwyższym możliwym zyskiem. W tym celu warto zainwestować w rzetelny audyt sprzedażowy od Akademii Gastronomii.
Korzyści z zakupu:
Dzięki audytowi sprzedażowemu, możliwe jest zbadanie, gdzie występują wąskie gardła sprzedaży i jakie są przyczyny tych problemów. Analiza rachunków pozwoli na znalezienie produktów najbardziej rentownych i stworzenie do nich strategii sprzedażowej, co przyczyni się do zwiększenia obrotów i zysków w firmie.
Jak zmieni się Twoja działalność?
Pracownicy poprawią swoje umiejętności sprzedażowe, a standard pracy zostanie usystematyzowany, co może skutkować zwiększeniem średniego rachunku nawet o 30%. Audyt sprzedażowy buduje także zaangażowanie pracowników, ponieważ daje im wiedzę i narzędzia do wykorzystania swojego potencjału jako sprzedawcy. Jasno wyznaczone cele ułatwią codzienną pracę, a standaryzacja stworzona przez Akademię Gastronomii pozwoli każdemu pracownikowi czuć się pewnie na swoim stanowisku.
PLAN AUDYTU
- Szczegółowy audyt raportów sprzedażowych.
- Godziny szczytu vs. średnia wartość rachunku – czy w większym ruchu sprzedają mniej?
- Sprzedaż napojów/koktajli – czy sprzedajesz wystarczająco dużo?
- Analiza sprzedaży pełnej – maksymalne wykorzystanie karty menu.
- Audyt storn i udzielonych rabatów – ilości, kwoty, rodzaje.
- Weryfikacja wykorzystywania uprawnień w systemie przez personel.
- Analiza karty menu pod względem atrakcyjności sprzedażowej i spójności z marką.
- Analiza karty menu pod względem zastosowania trików sprzedażowych.
- Znalezienie najsłabszych i najmocniejszych produktów sprzedażowych.
- Audyt możliwości cross-sellingu i up-sellingu na podstawie karty menu restauracji.
- Weryfikacja strategii sprzedażowej – wychwycenie jej mocnych i słabych stron.
- Czy Twoje menu jest dostosowane do okolicznego rynku – cena akceptowalna przez Twoich Gości.
- Analiza ofert na przyjęcia okolicznościowe/cateringi pod względem atrakcyjności sprzedażowej i spójności z marką.
- Analiza ofert na przyjęcia okolicznościowe/cateringi pod względem zastosowania trików sprzedażowych.
- Identyfikacja i przeciwdziałanie stratom – elementy wpływające na koszty surowca.
- Analiza etapów sprzedaży.
- Cichy klient – audyt obsługi – umiejętności sprzedażowe.
- Cichy klient – audyt obsługi – sprawdzenie zaangażowania i motywacji personelu podczas bezpośredniej obsługi.
- Cichy klient – audyt obsługi – czas i jakość odbierania telefonu oraz maila służbowego.
- Konsultacje i omówienie wniosków z osobami oddelegowanymi do audytu.
AUDYT WYKONA
