Audyt Marketingowy
Data | 24 maja 2025 |
---|---|
Lokalizacja | W Twojej restauracji (cena obejmuje dojazd do 400km od Sopotu) |
Liczba godzin | 8h |
Audyt wykona | Marta Grabianowska |
Audyt Marketingowy
Data | 24 maja 2025 |
---|---|
Lokalizacja | W Twojej restauracji (cena obejmuje dojazd do 400km od Sopotu) |
Liczba godzin | 8h |
Audyt wykona | Marta Grabianowska |
7300 zł
INFORMACJE I PLAN AUDYTU
Dla kogo?
Audyt marketingowy jest przeznaczony dla właścicieli, menadżerów i kierowników sal, którzy chcą, aby ich biznes stał się unikatowy i wyróżniał się na tle konkurencji. Osoby te mogą skorzystać z usług Akademii Gastronomii, gdzie nasi fachowcy przeanalizują dotychczasowe działania marketingowe, social media, oferty, produkty reklamowe i dadzą gotowe rozwiązania na zwiększenie popularności, ustabilizowanie marki i na przeprowadzenie efektywnych kampanii reklamowych.
Korzyści z zakupu:
Inwestycja w rzetelny audyt marketingowy pozwala zyskać wiedzę i umiejętności w budowaniu marki oraz prowadzeniu marketingu, który przyniesie widoczne efekty. Po audycie marketingowym Akademii Gastronomii i wdrożeniu zmian, marka stanie się bardziej rozpoznawalna, co przyciągnie do niej nowych Gości. Audyt pozwala zbudować zaufanie w internecie, co stanowi duży krok do stworzenia stabilnej marki, a tym samym zwiększenia obrotów. W wyniku audytu, pokażemy, czym się wyróżnić, czym konkurować i jakie działania marketingowe przyniosą najlepsze efekty.
Jak zmieni się Twoja działalność?
Usystematyzowany, przynoszący zyski plan marketingowy, ujednolicenie i ustabilizowanie marki – to tylko parę zalet wykorzystania audytu marketingowego. Menu i oferty będą spójne i atrakcyjne dla oka, a do tego, dzięki opracowanym trikom sprzedażowym „zaczną sprzedawać”. Baza klientów i zasięgi ulegną zwiększeniu to pozytywnie odbiję się na wzroście utargów. Firma wyróżni się na tle konkurencji i to Wy będziecie wyznaczać trendy i będziecie marketingowym wzorem. A pozyskaną wiedzę będzie można wykorzystywać przez najbliższe lata.
PLAN AUDYTU
- Analiza strategii marketingowej firmy ze wskazaniem kierunku działań.
- Przegląd i ocena istniejących ścieżek i punktów styku z klientem, które prowadzą do konwersji, w tym analiza strony internetowej, mediów społecznościowych, i kampanii e-mailowych.
- Wskazówki dotyczące wykorzystania narzędzi do automatyzacji marketingu w celu usprawnienia procesów i zwiększenia skuteczności działań marketingowych.
- Przegląd i ocena treści marketingowych pod kątem ich efektywności w przyciąganiu i utrzymywaniu zainteresowania potencjalnych klientów, wraz z sugestiami dotyczącymi poprawy przekazu.
- Określenie docelowej grupy konsumenckiej.
- Możliwości dotarcia do Twojego klienta przez reklamę.
- Audyt prowadzenia i targetowania platformy Facebook.
- Audyt i ocena działań na platformie Instagram.
- Audyt i ocena działań w wyszukiwarce Google.
- Wskazówki dotyczące wykorzystania narzędzi do automatyzacji marketingu w celu usprawnienia procesów i zwiększenia skuteczności działań marketingowych.
- Audyt i ocena Content Marketingu.
- Zaproponowanie i planowanie eventów tematycznych lub współpracy z lokalnymi firmami i influencerami, które mogą przyciągnąć nowych klientów i zwiększyć rozpoznawalność marki.
- Spojrzenie okiem Gościa – atrakcyjność stron internetowych, dostęp do informacji.
- Ocena strategii komunikacji i omówienie harmonogramu działań promocyjnych.
- Weryfikacja i ocena programów lojalnościowych.
- Profesjonalne menu dostosowane do specyfiki lokalu – spójność z marką.
- Analiza karty menu pod względem atrakcyjności sprzedażowej.
- Analiza karty menu pod względem zastosowania trików sprzedażowych.
- Poprawność układu karty menu.
- Weryfikacja ofert na przyjęcia okolicznościowe/cateringi pod względem atrakcyjności sprzedażowej.
- Analiza ofert na przyjęcia okolicznościowe/cateringi pod względem zastosowania trików sprzedażowych.
- Aspekty prawne w Twoim menu i ofertach – obowiązkowe informacje.
- Analiza rynku gastronomii i metody konkurowania na rynku.
- Konsultacje i przeszkolenie osób oddelegowanych do audytu.
AUDYT WYKONA
