Audyt Marketingowy

Data24 maja 2025
LokalizacjaW Twojej restauracji (cena obejmuje dojazd do 400km od Sopotu)
Liczba godzin8h
Audyt wykonaMarta Grabianowska

Audyt Marketingowy

Data24 maja 2025
LokalizacjaW Twojej restauracji (cena obejmuje dojazd do 400km od Sopotu)
Liczba godzin8h
Audyt wykonaMarta Grabianowska

7300 

Pozostało 1 miejsce

INFORMACJE I PLAN AUDYTU

Dla kogo?

Audyt marketingowy jest przeznaczony dla właścicieli, menadżerów i kierowników sal, którzy chcą, aby ich biznes stał się unikatowy i wyróżniał się na tle konkurencji. Osoby te mogą skorzystać z usług Akademii Gastronomii, gdzie nasi fachowcy przeanalizują dotychczasowe działania marketingowe, social media, oferty, produkty reklamowe i dadzą gotowe rozwiązania na zwiększenie popularności, ustabilizowanie marki i na przeprowadzenie efektywnych kampanii reklamowych.

Korzyści z zakupu:

Inwestycja w rzetelny audyt marketingowy pozwala zyskać wiedzę i umiejętności w budowaniu marki oraz prowadzeniu marketingu, który przyniesie widoczne efekty. Po audycie marketingowym Akademii Gastronomii i wdrożeniu zmian, marka stanie się bardziej rozpoznawalna, co przyciągnie do niej nowych Gości. Audyt pozwala zbudować zaufanie w internecie, co stanowi duży krok do stworzenia stabilnej marki, a tym samym zwiększenia obrotów. W wyniku audytu, pokażemy, czym się wyróżnić, czym konkurować i jakie działania marketingowe przyniosą najlepsze efekty.

Jak zmieni się Twoja działalność?

Usystematyzowany, przynoszący zyski plan marketingowy, ujednolicenie i ustabilizowanie marki – to tylko parę zalet wykorzystania audytu marketingowego. Menu i oferty będą spójne i atrakcyjne dla oka, a do tego, dzięki opracowanym trikom sprzedażowym „zaczną sprzedawać”. Baza klientów i zasięgi ulegną zwiększeniu to pozytywnie odbiję się na wzroście utargów. Firma wyróżni się na tle konkurencji i to Wy będziecie wyznaczać trendy i będziecie marketingowym wzorem. A pozyskaną wiedzę będzie można wykorzystywać przez najbliższe lata.


 

PLAN AUDYTU

  • Analiza strategii marketingowej firmy ze wskazaniem kierunku działań.
  • Przegląd i ocena istniejących ścieżek i punktów styku z klientem, które prowadzą do konwersji, w tym analiza strony internetowej, mediów społecznościowych, i kampanii e-mailowych.
  • Wskazówki dotyczące wykorzystania narzędzi do automatyzacji marketingu w celu usprawnienia procesów i zwiększenia skuteczności działań marketingowych.
  • Przegląd i ocena treści marketingowych pod kątem ich efektywności w przyciąganiu i utrzymywaniu zainteresowania potencjalnych klientów, wraz z sugestiami dotyczącymi poprawy przekazu.
  • Określenie docelowej grupy konsumenckiej.
  • Możliwości dotarcia do Twojego klienta przez reklamę.
  • Audyt prowadzenia i targetowania platformy Facebook.
  • Audyt i ocena działań na platformie Instagram.
  • Audyt i ocena działań w wyszukiwarce Google.
  • Wskazówki dotyczące wykorzystania narzędzi do automatyzacji marketingu w celu usprawnienia procesów i zwiększenia skuteczności działań marketingowych.
  • Audyt i ocena Content Marketingu.
  • Zaproponowanie i planowanie eventów tematycznych lub współpracy z lokalnymi firmami i influencerami, które mogą przyciągnąć nowych klientów i zwiększyć rozpoznawalność marki.
  • Spojrzenie okiem Gościa – atrakcyjność stron internetowych, dostęp do informacji.
  • Ocena strategii komunikacji i omówienie harmonogramu działań promocyjnych.
  • Weryfikacja i ocena programów lojalnościowych.
  • Profesjonalne menu dostosowane do specyfiki lokalu – spójność z marką.
  • Analiza karty menu pod względem atrakcyjności sprzedażowej.
  • Analiza karty menu pod względem zastosowania trików sprzedażowych.
  • Poprawność układu karty menu.
  • Weryfikacja ofert na przyjęcia okolicznościowe/cateringi pod względem atrakcyjności sprzedażowej.
  • Analiza ofert na przyjęcia okolicznościowe/cateringi pod względem zastosowania trików sprzedażowych.
  • Aspekty prawne w Twoim menu i ofertach – obowiązkowe informacje.
  • Analiza rynku gastronomii i metody konkurowania na rynku.
  • Konsultacje i przeszkolenie osób oddelegowanych do audytu.

AUDYT WYKONA

Marta Grabianowska