Szkolenie pt. „Budowanie rentownego menu” to kurs, który stworzyliśmy dla szefów kuchni, managerów i właścicieli lokali gastronomicznych, którzy chcą przeprowadzić ten proces w sposób prawidłowy i dający wymierny efekt finansowy. Pokażemy Ci jak dokonać analizy rynku i dostosować ofertę do odpowiedniego targetu gości. W jaki sposób analizować koszty lokalu gastronomicznego, aby zaplanować food cost teoretyczny. Następnie przeprowadzimy Cię przez zawiły świat receptur, kształtowania cen sprzedaży i psychologicznych trików sprzedażowych, których skuteczność została potwierdzona w badaniach naukowych.
Gastronomia jest jak polityka – każdy ma na nią inny pogląd. Lecz warto znać ich jak najwięcej, aby móc świadomie obrać swoją drogę.
PLAN SZKOLENIA
- Formy konkurencji i ich zastosowanie
- Analiza możliwości technicznych lokalu gastronomicznego
- Dostosowanie oferty do potrzeb i preferencji klientów
- Analiza raportów sprzedażowych
- Analiza kosztów lokalu gastronomicznego
- Określenie minimalnego i oczekiwanego obrotu
- Kalkulacja surowca (food cost)
- Kalkulacja kosztów personelu
- Określenie kosztów operacyjnych
- Karta rozbioru produktu i jej zastosowanie
- Zasady tworzenia prawidłowej receptury
- Ubytek produkcyjny – czyli jak zastosować go w recepturze
- Kształtowanie cen sprzedaży i inżynieria menu
- Prawidłowy układ karty menu – triki sprzedażowe
- Normy prawne w karcie menu
Informacje dodatkowe:
- Istnieje możliwość łączenia planów szkoleniowych – dostosowujemy zakres szkolenia, oferując możliwość połączenia z innymi szkoleniami, aby idealnie odpowiadały wymaganiom i specyfice danej restauracji. O szczegóły zapytaj naszego doradcę.
- Dokonujemy dokładnej analizy potrzeb – przed szkoleniem zbieramy informacje o restauracji poprzez ankietę oczekiwań, co umożliwia naszym trenerom merytoryczne i skuteczne przygotowanie do kursu. Możliwe jest rozszerzenie standardowej oferty o indywidualne konsultacje z trenerem przed rozpoczęciem szkolenia.
- Realizujemy szkolenia w formie jednodniowej, dostosowując harmonogram do preferencji i wymagań klienta, a także wybranego zakresu szkolenia.