04 lip
Standaryzacja pracy w restauracji

Czym jest standaryzacja pracy?
To realizacja zadań zgodnie z ustalonymi zasadami, w określony sposób. Tak, aby bez względu na to, kto wykonuje zadanie uzyskiwać identyczny efekt pracy, zawsze stały i powtarzalny.
Bez standaryzacji nie pójdziesz do przodu. Nie będziesz w stanie systemowo rozwijać i usprawniać swojej firmy, bo nawet jeśli pojawią się ciekawe inicjatywy, to przepadną one w chaosie zarządzania albo będzie z nich korzystała tylko ograniczona grupa pracowników. Tylko co w przypadku, kiedy pracownicy odejdą razem z całą zdobytą wiedzą?
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Może Ci się spodobać

Gradacja cenowa w sprzedaży event’ów
- 12 września 2023
- by edek
- in Aktualności
  Nie liczysz, nie zarabiasz! - To zdanie pewnie śni się naszym kursantom po nocach....Powtarzamy je na szkoleniach jak...

Dlaczego wino jest tak ważne w restauracji ?
29 sierpnia 2023

Skuteczna strategia marketingowa – jak ją zbudować?
16 sierpnia 2023

Czy warto prowadzić TikToka restauracji?
21 maja 2023