04 lip
Standaryzacja pracy w restauracji
Czym jest standaryzacja pracy?
To realizacja zadań zgodnie z ustalonymi zasadami, w określony sposób. Tak, aby bez względu na to, kto wykonuje zadanie uzyskiwać identyczny efekt pracy, zawsze stały i powtarzalny.
Bez standaryzacji nie pójdziesz do przodu. Nie będziesz w stanie systemowo rozwijać i usprawniać swojej firmy, bo nawet jeśli pojawią się ciekawe inicjatywy, to przepadną one w chaosie zarządzania albo będzie z nich korzystała tylko ograniczona grupa pracowników. Tylko co w przypadku, kiedy pracownicy odejdą razem z całą zdobytą wiedzą?
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Może Ci się spodobać
KFS – trudne pytania i proste odpowiedzi!
- 21 grudnia 2023
- by edek
- in Aktualności
Wielu z Was zapewne słyszało o Krajowym Funduszu Szkoleniowym, ale niekoniecznie wie jak się ubiegać o dofinansowanie i jakie...
Zwierzaki w restauracji – czyli jak ugościć czworonożnych pupili
16 listopada 2023
Kelnerzy jako ambasadorzy marki restauracji – rola w budowaniu reputacji
31 października 2023