04 lip
Standaryzacja pracy w restauracji
Czym jest standaryzacja pracy?
To realizacja zadań zgodnie z ustalonymi zasadami, w określony sposób. Tak, aby bez względu na to, kto wykonuje zadanie uzyskiwać identyczny efekt pracy, zawsze stały i powtarzalny.
Bez standaryzacji nie pójdziesz do przodu. Nie będziesz w stanie systemowo rozwijać i usprawniać swojej firmy, bo nawet jeśli pojawią się ciekawe inicjatywy, to przepadną one w chaosie zarządzania albo będzie z nich korzystała tylko ograniczona grupa pracowników. Tylko co w przypadku, kiedy pracownicy odejdą razem z całą zdobytą wiedzą?
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Może Ci się spodobać
Inwentaryzacja
- 2 listopada 2022
- by edek
- in Aktualności
Słowo klucz – inwentaryzacja. Jednak zanim rozwinę to pojęcie nieco bardziej, chciałabym przedstawić kilka podstawowych zasad dokonywania inwentaryzacji. Zrób...

Food Cost
28 października 2022

Kontrola kosztów w restauracji
25 października 2022

Analiza kosztów Twojego lokalu
17 października 2022